always ting-tong? NAAAAH

tro det eller ej men det blev ingen skumpa i ting-tong Patong i gar kvall. Nej, jag stannade pa hotellrummet, helt sjalv. Ja, det ar faktiskt sant. Jag ska inte ljuga heller det var helt okej, liksom battre an okej. Brutterna drog ut vid tio-elva kanske, da bestalle jag roomservice, jag kekade min basket of fried chicken till en film dubbad pa thailandska. Sedan drog jag i gang den sa kallade boomblastern. Jag pumpade lite musik och tappade upp ett fackad bubbelbad. Sa dar lag och tankte pa livet medans boomblastern pumpade ut van morrison och annat smorigt. Jag blev glatt overraskad nar jag fick sms fran kara sverige, jag tankte att: det har ar fasen gott.

Jag sag mer eller mindre ut som ett russin nar jag antligen fick fingrarna ur, vattnet hade till och med hunnit blivit kallt. Jag dansade obligatoriskt runt i rummet i bara underkladerna och mimade till bland annat till Pink Floyd for att hedra min nya ogonsten. Det fanns t shirts pa phi phi. jag kopte.

Nar jag val hade borstat tanderna, ja. jag kande mig sadar extra ren, sa gjorde jag en dubbel saltomortar ner under tacket och drog pa teven igen. Den har gangen var inget dubbat, ah, nej! det var pa engelska och ANTLIGEN kunde jag hanga med i handligen. Det var filmen we are marshall, helt okej sadar pa en torsdag kvall. Under ett dramatiskt ogonblick i filmen, ja. Jag var alldeles uppslukad, jag bet pa naglarna och grejade. Ratt som det var hors ett jeffla ovasen jag flyger typ 76 meter upp och hammar hos grannen ovanfor. Jag tankte VAD I HELVETTE VA DET?

Det visade sig vara telefonen, den har inte ringt pa lange, sa jag hade namligen glomt bort ringsignalen, den skramde skiten ur mig. Men det var inget farligt, nu var det bara kara sverige som ringde ocksa. Vi pratade ett tag, sedan borjade Texas Chainsaw Masacre, den somnade jag gott till. Jag vaknade sedan klockan sju av att korven, stortar in och satter sig i min sang, hojtar nagat, gor en pirruett for att sedan dacka i sin egen sang.

Jag tankte i mitt stilla sinne, jag hoppas verkligen inte att jag sag ut sadar i gar.


Kommentarer
Postat av: Saharasänd

ååååh. värsta superduper mysig kväll det lät :D

jag tycker att vi ska göra nånting snart!

och we are marshall sägs vara bra, har jag hört. var den sevärd?

och ihihih. du är negerbrun!

2008-11-18 @ 12:40:49
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0