Borta bra men hemma bäst.. eller ??

Den här månaden har gått alldeles alldeles för fort ! 4 veckor , vart har dom tagit vägen ?? Jag har ingen aning & det är inte okej att dom har försvunnit så här fort.. Vi grät några tårar den sista kvällen innan det var dax att fara hem . Vi ville inte hem . Vi ville vara kvar & dansa barfota i sanden på stranden & dricka i sugrör ur rosa hinkar .

Landade i Sverige i morse & vi möts av snöregn . Inte en mysig syn . Runt halv 3 är vi hemma i Sundsvall & där möts vi av en vit mark . Iiinte okej... Jag vill tillbaka till Thiland , till Phi phi , världens mysigaste ö ! Nu är det bara att samla ihop pengar & bege sig av igen efter studenten igen , mot nya äventyr .

Nu har vi iallafall våra minnan & äventyr ihop . Ojojoj , vad vi har vart med om mycket . Vi älskar & hatar varandra om vart annat , men det är väl så det är . Syskonkärlek typ . Jag vill tillbaka nu på en gång ! Va säger ni tjejer , ska vi ta en sista minuten tillbaka till värmen ?! Jag är fett på !

Ska väl avsluta nu & det här är nog mitt sista stycke blogg . Resan är ju slut & det betyder nog slutet för bloggen också . Kanske dyker upp ett stycke bilder här , men vet aldrig . Nu väntar kyla , slask & snö , iiiiinte okej.... Men jag överlever nog ! Har ju haft 4 perfa perfa veckor tillsammans med mina 3 perfa perfa tjejer . Om vi blir allt för deppade kan vi ju begrava oss under en filt , dricka lite te , kolla på bilder & filmer fran resan & årata resminnen . För minnan , filmer & bilder har vi , det kan jag lova !! Och dom kommer inte att försvinna än på ett tag !

                                                                            Pussheej , Amanda


Kommentarer
Postat av: korv

nuuuu gråter vi

2008-11-16 @ 19:04:19
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0