Det ska va gott att leva annars kan det kvitta

Kom fram till Phuket igar sent pa kvallen & da skulle varat hotell komma & hamta upp oss dar , men nix... ingen som stod dar med en skylt dar.. sa vi fick en taxi & akte till natt kontor med en aaassoet tant som hjalpte oss att leta edressen efter varat hotell . typ ingen visste vart det var for det var tydligen sa nytt men tillslut fick vi fram adressen .

Kom fram & rummen var jattefina & soeta , men laget var icke det basta.. Dessutom fanns det knappt en pool & inte en anda solstol i sikten & det varkade inte vara fardigbygt for overallt sa holl dom pa att bygga sa det lat varsta mycket ocksa . Sov dar en natt iallafall sen chackade vi ut & bytte hotell . den soeta tanten fran igar kvall hade ett hotell till oss som ar perfa perfa , storra , fina rum , ratt bra lage & mycke battre pris . sa nu bor vi dar . jag bodde pa det har hotellet sist jag var i thailand . haha , jag far varsta minnena :D bade fran hotellet & stranden

Idag har vi glassat vid poolen pa formiddagen & stekt vid stranden pa eftermiddagen . vi njuter varje sekund ! liver leker & allt ar perfa perfa !!! kan inte vara mycket battre faktiskt . nu ska jag snart vandra tillbaka till mina kara vanner som ar pa rummet & fixa till mig lite & sa sen ska vi ut & upptacka phuket . vi far se hur det gar men allt brukar ju losa sig sa det ska nog ga fin fint ! 

Uppdaterar imorrn igen kaaanske om jag har natt intressant att skriva , for jag har ju tid kvar pa mitt internet :))) fast bdb funkar inte har sa jag vart liiiite besviken dar... :((( haha .  dock far vi bara anvanda internet efter sex . Vart nya motto ar tolka det hur du vill ;) Annis , Malin & Sandra halsar . Det kan du ocksa tolka hur du vill ;)

                                                                                                  Pussheej , Amanda

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åååh roligt. :D Hoppas ni har det fiiinfint :D Haha har du jobbat på din fyndiga sida här på slutet eller? ;) haha

2008-11-05 @ 15:30:03
URL: http://matildacrone.blogg.se/
Postat av: sofy

skönt att ni överlevde tiden i bushen!!! Ha det så jätteskönt på semestern nu! puss!

2008-11-06 @ 01:58:25
Postat av: Mahuuuuldaaa

ANNIS jag hoppas du anvander solhatten! Den ar softich! Miss all of u possen <3

2008-11-06 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0