hinner jag på två minuter?

nej det gör jag inte, snartär min tid slut. men jag tänkte bara flika in med....... öh. ankor wat var kul. både on och off den kulturella sidan.

det ryktas om snö hemma har jag hört från en random svenne på den kambodjanska dansen i fredags. ryktet stämmer hoppas jag, i så fall blir det massa bräda när jag kommer hem. håll utkik, och håll i er. för nu är det bara en dag kvar.

SEMESSSSSSSSSSSSSTERrrrrrrrrrrrrrrrrr elle?



namn kanske är bra.

 det är malin som sajnar ut

Kommentarer
Postat av: malan

Ryktet är sant.. Det snöar här:(. Kanske inte just denna minut. Men snö på marken är det iaf. Ha det så bra! Och sola åt mig i Thailand! :D

2008-11-02 @ 17:13:40
Postat av: linnea okfors

det är fettt med snö här:O och SVINKALLT! HARE KUL I THAJJIS:D

2008-11-02 @ 20:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0