Nasta Phuket

Nu har vi lamnat cambodja . kanns lite trakigt faktiskt . kanns som vi var dar en jattekort tid , fast det kanns somtidigt som att vi har vart dar varsta lange . Kommer sakna familjen och alla trevliga , glada manniskor dar . far val resa dit igen om nagra ar & se hur det har forandrats .

Nu sitter vi pa bangkoks flygplats . kvart over 9 gar flyget mot phuket . Ahh , da vantar aaantligen varan efterlangtade semester . ska bli fett skont !!! maste pressa pa stranden for just nu ar vi vita som snon hemma i sverige , eller kanske sanden pa stranderna i thailand . dock tycker folket har att vit hud ar finast & vissa koper vitpuder sa dom ska bli vitare . typ som vi koper brun utan sol . men nee , vi ska bli bruna som pepparkakor :))) sen kan vi komma hem .

nu har jag bara 5 minuter kvar . men kunde tydligen bara kopa 10 minuter at gangen... hinner ju knappt nanting da . annis sitter har bredvid mig & hon halsar sa mycket till alla :D 

foresten kanske jag ska svara pa pappsen fraga om fuktigheten i kambodja . den var hog kan jag meddela , man svettades konstant . men vi vart van & gick omkring & var svettiga & ackliga hela dagarna , men sa kan det vara . varm var det ocksa ! dock var det mulet ganska ofta , & regnade nastan varje natt . men nu hoppas vi pa sol sol sol i phuket :D

foresten funkar min mobil nu igen :)))
 
                                                                               Pussheej , Amanda

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilket strul med hämtningen vid flygplatsen igår men ni löste ju biffen o det är ju huvudsaken. Ha nu härliga dagar i Phuket o övriga ställen som ni åker vidare till. Pok mamma

2008-11-05 @ 00:16:29
Postat av: Mikaela

Aah vad harligt ni kommer ha det! :D Sola at mig med!! ;)

2008-11-05 @ 01:11:29
URL: http://mikaelaostman.blogg.se/
Postat av: veronica

hoppas ni får det bra i phuket! :D

2008-11-05 @ 12:13:13
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0