slagna as

heeeeeej!
åh nuuu har vi mycket att berätta!


vi har ju som sagt varit ute i bushen typ måndag-torsdag... VARE TÄNKT!!!!!!!!! pallade inte ensförsta natten typ.. åkte hem typ innan gryningen på onsdagen för vi va så slagna! hahahah.. eller nått. det va väldigt tragiskt! jag dog.. kunde inte tvätta händerna eller duscha eller någonting på typ 3 dygn så vi kände oss veeeeeeeldigt freshiga! plus att vi låg alla fyra på ETT träbord med en liten filt under oss och typ 1 sidenkudde att  dela på .. HAH närå men typ!!

toaletten mina kära vänner > ett hål i marken. missa hålet har vi väl alla gjort......HAH.. kiss på skorna och lite såntdär va gött! aja de va en upplevelse! inte igen. är vi säker på =) kolmörkt klockna typ 4 på dagen vare också och ficklampan var våran beeeeeezta vän! dock var de allra bästa med bushen the fact att vi fick åka maaaaassa moppe! vi hade de som ett mål.. att åka moppe dårå, och så blevde. mörkt som faan och lite allsång bak på en 1meters kambodjan DE ÄR GÖTT!


äsch nu är min tid slut :( malin lär väl också skiva blogg.. och amanda säger att hon ska de nu med så ni får ta de så bra mina käraaaaa vänner! PÖSSSSSSSSSSSss, sandra OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0