chest up, paddle, stand up

jag lever livet tror jag. jo, jag tror det ar sa. men det finns fortfarande inga svenska bokstaver, lagomt frustrerande. Thailand ar gott, med tva prickar. Jag skulle kunna skriva om det mesta, men jag valjer att bara skriva om en enda grej. Men ojojoj, en sadan grej det var! Nar jag kom till stranden forsta dagen, vad ar det jag ser? jo, det glider forbi en thailandare med med en surfbrada under armen. jag tankte, "skamtar du med mej?"  nop korven extra hart i armen, eftersom surfa ar nagat som jag har velat provat pa sedan jag foddes, ungefar.

Jag blev kissnodig och helt i extas. dunkar ner pa varsin solstol och solar och badar, jag glommer av den thailandska surfar snubben for ett tag. Nar vi badat konstant i 5 timmar, det kandes som det i alla fall, ploppar vi upp annu en gang for att sola lite mera. men vi alla kande att, eftersom huden hade borjat bubbla pa oss, att det var dags for en strand promenad. Vi spatserade likt david hasselhof langs strandkanten och spanade pa det ena och det andra, jag har inte sa stor koll vad de andra spanade pa. allt jag vet ar att jag forsokte hitta igen snubben med surfbradan. Ratt som det var blaser den valkanda carola vinden, och ljuv musik spelades. dar lag den, bara lag och vantade. det var en FACKAD SURF SHOP. jag dog. Jag marscherade med bestamda steg i shoppens riktning med korven i halarna. det tog en fem minuter sedan hade vi bestallt en timmes surflektion for nasta dag.

jag sager hovva, vi vurpade, fick kalsupar och skrapsar. Men var det vart det nar vi antligen lyckades fanga vager helt sjalva likt Kelly Slater? haha, jag sager bara. DET AR KLART DET VAR. jag kan nu do lycklig mina vanner.

Just det, det ar malin som sajnar ut. 


Kommentarer
Postat av: Sahara

Hahaha ååååh! :D Vad glad jag är för din skull :D:D

och avis som jag vet INTE vad :D

2008-11-12 @ 09:01:40
URL: http://happysandygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0