Nagra dagar gammalt..

Ojojojojoj , sager jag bara . nattlivet i patong ar inget att hanga i julgranen . kom dit runt halv 2 bara & vi vandrar dar langst huvudggatan & det anda man ser ar prostituerade & transvestiter , prostituerade & transvestiter , prostituerade & transvestiter . oooverallt . det var 95procent thailandare , 3 procent ackliga gamla gubbar & 2 procent ovriga . sa vi fick dansa runt dar med thailandarna , men det gick val nan timme det ocksa . men inte sa varst roigt . men vill ju traffa lite normalt folk . nu laddar vi for phi phi island !!

Ahh , nu ikvall har vi vart ute & atit pa en resturang dar kocken var svensk . doooogod mat !! vi slog till & tog vitloksbrod & tzatsiki till foratt & sen kott med bearnassas & rodvinssky & potatisgratang med vitlok . asgooott !!!! vi vart asmatta allihopa , men basta resturangen hitills var det ! kocken var varsta trevlig ocksa & gick omkring & pratade med gastera :)

Imorrn ska vi hyra moppe & kora till nan ganska okand o har pa phuket . far se om vi hittar fram ;p men det ska nog ga bra ! allt brukar ju losa sig ! & mamsen , oroadig inte , det ingar hjalm i moppehyran & vi ska kora forsiktigt , jag lovar ! :)

Nu ar min tid slut :((( men internet nord som jag ar sa koper jag nog ny tid nan dag framover (A)



Skrev det har inlagget for 2 dagar sen man jag glomde skriva rubrik sa det publicerades aldrig... Men nu kommer det iallafall ;D

Jag kan ju passa pa att meddela redan har att varan moppetur gick bra . Dock vart det en liiite omkullkorning av Annis nar hon skulle starta pa gruset . helt plotsligt lag hon dar i gruset . Men hon overlevde .

Vi for bort till karon beach med mopparna p[ dagen & sen for vi upp pa berget & kollade pa utsikten & nan stor buddhafigur . Ganska trakigt for det var mulet sa utsikten var inte edn basta . & sen nar vi skulle aka ner for berget igen pa dom sma , smala , slingriga , kurviga , aaasbranta backarna kommer ju saklart regnet... Bra tajming dar ! det bara vraker ner ! Jag kunde knappa halla ogenen oppna , men lyckades iallafall halla ena ogat halvoppet & man sag typ 3 meter framat & dessutom var det morkt . Men vi kom levande nerfor berget sa det var ju bra ! ;D men inte var aventyren slut bara for att vi hade kommit ner for berget.. nejnej , da skulle vi ju korsa en stooor stor vag ocksa med aaaasmycka trafik . Kom bilar hela hwela tiden ! trodde att jag aldrig skulle komma over.. tog rygg pa en ennan thailandare med moppe & tillslut kom vi over i en liten lucka . Ahh , det var varsta roligt att kora ;D haha , brummade pa dar pa vagarna . Jag maste nastan hyra moppe en till dag nar vi kommer tillbaka till phuket ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0