amen bushen nasta

JAAAAARAAAAAA!
korven vid tangenterna.. vet att ni langtat!


aamen nu ar det sa att jag, sandra korven dampet iland olsson ska till.. mm lyssna nu... BUSHEN. och nejnej, inte bushen som i nacksta. inte nacksta eller granloholm- bushen.. absolut inte, och nejnej inte inte som i harlem-bushen! nu ska ni fa hora.

AFRIKA-bushen! bo-i-hydda-bushen. duscha-i-en-jeffla-balja-duschen. gegga-i-mitt-har-bushen. aa.. i-landet sjalv ska till landsbyggden. med myggnatet nerpackat, myssmedel, nastan malariatabletter, forvarningar om att INTE ata kott, INTE ata kalla gronsaker och INTE dricka deras vatten.. alltsa... aa! =D forhoppningsvis ber ni en liten bon for mig.. HAH.

nera men de kommer nog bli bra detdar! ...forhoppningsvis!=) intressant och en upplevelse ar vi nog iallafalll garanterade! HAH.. ja just ja fan, jag fick en matforgiftning forra natten! ja ba lag och spydde heeeeela natten. det va jatte laskigt.. det ar nu alla ska skicka oroliga sms, mail och kommentarer dar ni skriver: va bra att du mar bra nu, jag blev lite orolig.. HAHA.. nera =) men det ar sant.. jag lag och skakade som ett risplov och amanda fick hjalpa mig upp for trappen..... och GUD va de later dramatiskt.. men de va fasktiskt de =) hahaha.. aja!! nu mar vi alla bra igen iaf =D

amanda ar nog liiite shaken-up an da hon trodde jag var armen som kom och knackade pa dorren 2 pa natten.. HAHA aaaaja! nu ar det inte mycket kvar till thailandet heller.. bara bushen nu tills torsdag, sedan angkor wat tills sondag och sedan 2 dagar jobb och sedan THAAAAI.

jag alskar att ni alla saknar oss sa mycket ;) HAHA.. ja alskar er!
PUSSSSSSS PA ALLA!

(kan aven meddela att det finns fler inlagg under mitt fran idag.. haha. det far ni halla utkik efter!)

/SANDRA... KORVEN..... HUHU!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Sandra! Skönt att du hämtat dej efter matförgiftningen. Det är bra att ni tar hand om varandra, nästa gång är det någon annan som är hängig. Ha de bra ute i bushen :-)

Kram Gunilla

2008-10-27 @ 05:00:13
Postat av: veronica

det var ganska väntat att nån av er skulle åka på matförgiftning när ni är där och.. ja x'D haha, fast jag trodde det skulle bli ute bushen faktiskt :b men ja.. awesome att du har blivit bättre! :DD <33

2008-10-27 @ 12:44:46
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: linneaa okfors

fetttt jobbigt med matförgiftning:O::OO jag skulle dö ltegrannn. fast iofs kan du ju alltid göra så alla andra tycker fett synd om dig så du kan be dom hämta mass saker åt dig, massera dig o massa sånt:D:D hare kul ute med malariamygorna:)))))

2008-10-27 @ 13:01:29
Postat av: elin

Fyyyyyfan va kuuuuuuuuuuuuuuul:D:D:D akta malarian bara;)

2008-10-28 @ 13:45:51
URL: http://elle77777.blogg.se/
Postat av: linda

GUUUD vad jag saknar er jag avlider! det ar sa ensamt, mitt folk ar trakigt:( typ go to the park och spela frisbee pa en lordagkvall, typ. sa jag far ga sjalv i stan, men det ar asfint overallt :)



MEN GUMMAN MATFORGIFTNING :( men survivor!



hahahahahhaha hare sa kul i leran XD

2008-10-29 @ 02:06:08
Postat av: Elleonora (Amandas arbetskamrat)

Hoppas ni har det bra där ni är. Själv så är jag inte lite avundsjuk på att ni ska till Thailand. Men men... snart vinter i Sverige iaf.



Ha det så bra.

2008-10-29 @ 10:49:24
URL: http://elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0