Kambodjanska maffian??

Ojojoj , i fredagsnatt sa trodde jag att mina & Annis sista timmar var nara... Vi lag sott & sov utte i varat rum nar det helt plotsligt , mitt i natten bankade aaashart pa dorren . Jag vaknade med ett ryck & tankte , vem kan det vara sa har mitt i natten ?!? :O Sandra & Malin brukar ju aldrig knacka... BANKBANKBANK hor jag igen . Jag vagar inte oppna sa jag vantar pa att annis ska vakna & oppna . Tankarna snurrade runt runt . Vet kunde det vara ?? En inbrottstjuv , mordare eller kanske Kambodjanska maffian?? :O BANKBANKBANK . Antligen vaknade Annis . Jag lattsades sova sa att Annis skulle ga & oppna men istallet hor jag Annis viska ''Amanda , ar du vaken ??"  "Jag vagar inte rora mig . Ligg still !! " viskade jag da tillbaka . BANKBANKBANK igen , nu annu hardare . "vem ar det" ropade Annis . Inget svar & annu mera bankande . Vi vagade inte oppna . Men tillslut sa hor vi iallafall utifran "det ar jag Sandra , oppna dorren ! Fort !" Da borjade tankarna snurra runt i huvudet igen . Om det var Sandra , varfor oppnade hon inte bara dorren ?? Hade Malin kanske blivit dodssjuk under natten sa hon hade henne i hennes armar ?? Eller hade hon kanske blivit tillfangatagen av kambodjanska maffian som tvingade henne att banka pa hos oss ?? Jag tvingade iallafall upp mig sjalv & oppnade dorren forsiktigt & da kastar Sandra sig in & ruuusar in till toan . Hon skulle spy & hade spya hela handerna , det var darfor hon inte oppnade dorren sjalv..

Hahahaha , sen mobbade Malin & Annis mig for att jag hade blivit sa radd & inte vagade rora pa mig.... Men jag slar vad om att Annis vart sjalv minst lika radd , hon vagar bara inte erkanna... ;) 

Foresten , for er som undrar sa lever Sandra nu igen :)))

                                                                                                               Pussheej , Amanda

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Jag skrattade gott åt er "otäcka" episod på natten, fast det var ju synd om Sandra som mådde dåligt. Hoppas ni andra klarar er men det brukar ju kunna smitta rätt fort. Du skulle ha haft med dej farmors huskur, vitpepparkornen:-)

Skaffa en whiskyflaska o ta er en hutt varje morron, det brukar ju kunna ta död på en massa baccilusker. Ha de gott, kramar från mamma

2008-10-27 @ 03:48:10
Postat av: veronica

Haha, gud vad jag garvade åt "tankarna" x'D fast jag hade nog tänkt likadant :b hoppas inte ni andra råkar ut för samma äckelpäckel som sandra! :)

2008-10-27 @ 12:41:59
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: linnea okfors

haaha men guuuuuuud, fett illa! hälsa sandra att jag känner fett med medlidande och jag vet precis hur det känns! feg syster jag har också ;)

2008-10-27 @ 12:57:52
Postat av: Pappsen

Tjena gumman. Tur för er att Sandra inte spydde ner erat rum. Köp en flaska wisky och ta 2 cl morgon o kväll, det brukar fixa magen när man är utrikes. Hur är vädret och fuktigheten ? Lite avundsjuk är jag på er. Hoppas ni får det härligt när ni kommer tillbaka till civilisationen Thailand, roa er och ha kul.

2008-10-27 @ 14:51:11
Postat av: sandy

hahahaha, fan vad läskigt :'D jag skulle blivit minst lika rädd kan jag ju erkänna :D så känn dig inte allt för mesig ;)



och tur att hon mår bra :D hihi.

/sändy.

2008-10-27 @ 19:32:04
URL: http://happysandygirl.blogg.se/
Postat av: Nora

Haha vad söt crister är som frågar hur fuktigheten är :')

2008-10-27 @ 20:17:21
URL: http://aife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0