KORVEN HÄÄÄR!

JA MEN DE VET NI ... INTE TRODDE NI JA INTE SKULLE SKRIVA JAG Å :D
hihihi hej alla våra KÄÄÄÄRA KÄÄÄÄRA läsare. de är väldigt många och de GLÄÄÄDJER MIG :D hihihi åh alltså jag är övertrött efter en heeel kväll med pumpa i bilen :D hahaha hiihihi hööhöhö åh.

jaja.. ja måste väl skriva så alla föräldrar också förstår min stil =) haha.. okej, nu blir ja lite formell. vi sitter här ( SOM SAGT ) på arlanda. vi har VÄRLDENS minsta rum och 2 dubbelsängar, så de blir alltså.. personal space krymper redan! ...men äsch de är bara att vänja sig ni vet! jag har liiite ångest faktiskt ÄN men de släpper väl.. eller nääääe men åååh.. nä jag får inte tänka negativt :D bara positivt! vi överlevde bil resan, och nu ska vi överleva DIT resan och sedan HEM resan!

Hiihihi vi lär ju skriva såhär intensivt så ofta vi kan :D haha! men kanske inte i 3 olika bloggar.. HAHAH va löjligt de måste se ut :D haha.. aja... KLANEN, OUT. eller nä, KORVEN, OUT. de vet ni!!!!!!!!!!!!!

nu måste vi sova... ska upp om 5 timmar typ!!! shit.. godnatt alla ni!!!!! sprid denhär bloggen även, vi ska kämpa för att få massa läsare HAHA :D aja... GODNATT ALLIHOPA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: elin

HAHAHHA så kul att alla skrev likadana inlägg:D hoppas ni har kuuuuuuuul!

2008-10-22 @ 00:03:52
URL: http://elle77777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0