PackaPackaKappsäck

Snart bär det av ! Bara några timmar kvar nu ! Det sista ska fixas , dvs packningen . Allt gör man i sista stund.. Kanske inte det bästa sättet , men det är så det funkar ! Snart är jag klar iaf ! Bara lite smågrejs som ska med nu . Dock hittar jag inte mina flipflop :o Men jag får väl köpa nya där nere , är ju asbilligt ! Men det som är liite kämpigare är att jag inte hittar mina vita tygskor som jag har planerat att åka i.. ;o Dom står inte kvar där nere , där dom stod för bara nån dag sen.. Pappa är starkt misstänkt för att ha förflyttat dom.. Nee , åter till packningen . jag blir värsta stressad över att glömma nånting hemma . Med det viktisgaste är iaf nerlagt , pass , pengar & biljetterna har Annis ansvar över , så glöm dom iiinte Annis !!! ;) Allt annat kan man köpa där nere ju , så det löööser sig !!

                                                                                                                  Pussheej / Amanda


Kommentarer
Postat av: the malin

jag har banne mej glömme nått hemma. jag har panik. jag kommer få övervikt n shett också... åh härre gudars. nä, vet ni vad:D det löser sig:D HAHAHA

2008-10-16 @ 15:41:32
URL: http://mookie.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha Packa Pappas Kappsäck heter det ju ;)

2008-10-19 @ 21:44:16
URL: http://idanordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0