skamsen cockerspaniel

överskriften sammanfattar min hälsa i morse. igår var vi ju som sagt ute på utflykt ut i bushen med, just det! med en Jayar kopia! han var så sjukt lik Jayar att korven och jag började längta hem lite... ja, nästan iallafall. Det var en upplevese hur som helst. det var som taget ur ett natur program, vi kunde knappt tro våra ögon.

Idag har vi inte gjort så mycket. inte jag i alla fall, jag kände mej lite krasslig igår men jag bestämde mej ändå för att följa med på utflukten, vilken kanske inte var så klokt i slutändan. Jag vaknade nämligen i morse, och jag mådde helt enkelt.. hund! jag trodde jag hade fått malaria. men då är man inte snorig och nyser om vart annat, så det är bara vnlig flunsa.'

jag tog en kal dusch och de andra beställde tuk-tuk- maräng och drog i väg till det nya shopping centret, medans jag stannade hemma och försökte roa mig i min ensamhet. jag tänkte låtsas vara smart och läsa en bok, men jag hann två kapitel sedan somnade jag.

Jag vaknade sedan två timmar senare av att korven dunkade en fläskig pizza i huvudet på mej. det var dags för lunch, riktigt gött. även om kambodjaner har sämst mått. MINSTA PIZZAN NÅGÅNSIN. även att det var en pizza för tre till fyra personer, jag och korven fick tre bitar var. jag menar, ööööööööööh?''

Ialla fall så har vi inte gjort så mycket idag, vi tänkte bada men det har regnat hela dagen plus att jag mådde som en kratta. Vi har därför sett på film hela dagen, och käkat pringels. Korven drog till och med på sig de rosa snygg braxerna i slutet. då kändes det nästan som hemma. 


Kommentarer
Postat av: veronica

Värsta soft apu ni verkar ha det där nere ;) Verkar inte som att ni gör så mycket mer än att slappa och ha det roligt ;D

2008-10-25 @ 14:29:43
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0