typ indiana jones

Nu jadrar i mej svenska folket. Som ni marker har jag inga svenska boksaver. riktigt forvirrande, men det gar enda hoppas jag. Vi sitter nu i kallaren pa organisationen som ska ta med oss ut i bushen, indiana jones stajl. vi ska tva timmar bort fran civilisationen, vi ska vara med pa en work shop a la kambodja. det ar vi och kambodjanska ungdomar, hoppas alla kan nagon engelska, annars ar vi korda. Jag ska i sa fall kora pa nicka-och-se-glad-ut-taktiken, den har det visat sig, funkar bast har.

Jag ar faktiskt ganska livradd angaende detta moment, som ar varat sista och framfor allt storsta. Men pa samma gang ar jag ganska peppad och visa vad jag gar for. sa har sitter jag, redo for ett sju helsikes aventyr. jag har till och med pa mej djungelbyxor och den lokala rod-rutiga kambodjanska sjalen. I look fierce.

nae, snart ar det dags och kommer vi ur det har levande vantar bara solsken pa andra sidan gransen. snart ar det Thailand. hare bra statsfolk, nu ska vi ut och leka med korna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0