Minnen är allt vi har kvar









Åhh , jag kände för att lägga in ett inlägg här . Saknar saknar saknar är ordet ! <33
Nu har jag iallafall beställt framkallning av kort från våran APU . Det vart tillslut 257 kort som fick framkallas . Ska klistra in dom i ett svart fotoalbum & göra fint . Åhh , jag tror att det kommer bli jättefint :') Ska även skriva ut alla inlägg från den här bloggen & klistra in dom i albumena . Frågan är bara hur allt ska få plats i 2 album , ett för Kambodja & ett för Thailand , men det orndar sig !

                                                                 Pussheej Amanda



Kommentarer
Postat av: korv

mitt hjärta gråter

2009-01-09 @ 19:45:08
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0